Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Kolumbo

19. 6. 2008 11:12
Všichni ti

"autoři" mi už lezou notně na nervy. nejraději by "tvořili" za granty a dotace a potom nám svoje "díla" vnutili v obchodech, hospodách a poplatcích z nosičů digitálních dat. Za ohlušující kravál a zvyšující se hladinu hlukového znečištění by naopak měli být tvůrcové i provozovatelé postihováni stejně jako osoba, která vyklopí do lesa náklaďák haraburdí. Nakonec - ty poplatky vycházejí z presumpce viny, že totiž každý krade. Takže, pokud jsem dopředu odsouzen, proč si potom nenakrást?

0 0
možnosti
M

Mat79

19. 6. 2008 11:20
Re: Všichni ti

Milý Kolumbo, už mě vytáčí, jak tu sem každý píše o presumpci viny....kopírování pro osobní potřebu je POVOLENO a není trestné!!!!! Proto je tu ta kompenzace v n áhradních odměnách, která je všude ve vyspělim světě i 4x vyšší... Otázka hudebního vkusu je věc jiná....to i souhlasim;-) 

0 0
možnosti
H

heechee

21. 6. 2008 21:37
Re: Re: Všichni ti

Pokud kopíruji pro svoji osobní potřebu, abych například mohl mít stejné CD v autě i doma, tak proč za to mám platit poplatek? Poslouchám to _já_ a vzhledem k tomu, že se neumím rozdvojit, poslouchám to v jedné chvíli jen jednou. No a i tak nějakých 90% CD a DVD, které jsem kdy koupil, používám na zálohování _svých_ dat, svých filmů, fotek. Proč za ně mám platit nějaký mafii? Na tiskárně tisknu jen své vlastní výplody, tak proč je v ceně tiskárny autorský poplatek? Proč je poplatek za každou flashku nebo disk?

Tak mi to sakra vysvětlete, přesvědčte mě, že je to tak správné, jinak je ten poplatek krádež a pokud jsem okrádán já, nemám žádný morální problém si stáhnout něco bez placení kdykoli se mi bude chtít – protože jsem si to pořádně předplatil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik