Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

skretik

25. 6. 2008 17:57
přesné

Identický problém. Ukradnou vám auto, auto prodají, prachy rozfofrují. Náhodou je zatknou, náhodou jim dokáží že to udělali, ale ty prachy za auto už nikdy neuvidíte.

Co mám z toho že ten člověk je v base? Nic. Pokud nejsem pojištěný proti krádeži tak mám prostě smůlu.

0 0
možnosti

fifi16

26. 6. 2008 7:26
Re: přesné

Problém je v tom, že i když budete pojištěn, tak Vám pojišťovna nevyplatí nic, pokud pachatele chytnou a usvědčí. Musíte vymáhat škodu na něm.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik