Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

belgian chocolate

11. 7. 2008 14:45
úkolem muže je přinést domů peníze

úkolem ženy je co nejlépe s nimi hospodařit, tj. co nejmoudřeji co nejméně z nich utratit

0 0
možnosti

Janulice78

11. 7. 2008 14:42
boze

nejsem tedy asi stoprocentni zena, nenavidim nakupovani:-P. Mozna je zenou muj otec, ktery by nejradsi chodil nakupovat profesionalne

0 0
možnosti

Josefina

9. 7. 2008 20:50
Schatz, ja znam i muze, kteri utraceji

 A zkouseli jste nekdy nekdo poslat muze na nakup obycejnych potravin? Date mu seznam, ale on stejne koupi neco jineho, donese polovinu veci na seznamu plus veci, ktere potrebuje do auta a jeste mu to trva 4 hodiny. Zeny umeji lepe setrit na jidle apod., jsou lepsi hospodynky. Pokud manzel donese domu dost penez, tak proc je neutratit, zijeme jen jednou! Spousta zen a muzu maji  oddelene ucty, kazdy si hospodari na vlastnim pisecku, v cizine je obvykle, ze maji spolecny ucet. Je to opravdu slozite tema. A vas clanek je jen vejtah z vejcucu...

0 0
možnosti

Gmur

9. 7. 2008 20:21
s tim utracenim je to asi takhle

Jsem  pro.

Predat penize muzum, at nakupuji toaletni papira, fusekle, pastelky, uterky, sul nebo backory detem. Poripade spodni pradlo cele rodine, nebo koreni ci prosteradla. Ci cistidlo na okna nebo praci prostredek na zaclony nebo vlozky do bot. . Jen at si uzivaji.

Zeny budou mit nejmene jednu hodinu volneho casu DENNE!!!!!

Pak o nich muzeme napsat clanecek.

0 0
možnosti

Dagiss

9. 7. 2008 15:16
tak

ve výzkumu to trochu přehánějí,ale co,aspoň se mají chlapi o čem bavit. A že by oblečení či věci pro děti byly jen drobná nicotnost? Hm,asi ten,co výzkum dělal chodí nahej.

0 0
možnosti

Vikina

9. 7. 2008 16:15
Re: tak

Hele, Dagmar, my muži víme svoje. Ten článek je k ženám ještě příliš shovivavý.

0 0
možnosti

Wild Beast

9. 7. 2008 14:50
Pár postřehů

Žena ve frontě třeba v KFC: 5 minut stojí ve frontě, lelkuje, prohliží se v zrcadle, najednou je na řadě, a přemýšlí co vlastně chtěla, ptá se obsluhy jestli ji to bude chutnat a na závěr hledá několik minut peněženku. Chlap jde k pokladně a už má vybráno a má nachystány peníze.

Nebo u pokladny v supermarketu: ženská čumí na kasírku jak projíždí zboží čtečkou, pěkně počká až se prostor za pokladnou naplní, poté teprve začne hledat peněženku, po minutě ji slavně nachází, platí a začne vytahovat igelitky a začíná cpát nákup do tašek. Mezitím ovšem kasírka markuje dalšího zákazníka, zboží se kupí, promíchává a nastává zmatek.

Chlap jde k pokladně, sleduje kasírku jak markuje, mezitím dává zpět namarkované zboží do košíku(vozíku), peníze má okamžitě nachystané a po zaplacení odchází jinam a tam si v klidu zboží naskladá do tašky aby nezdržuval provoz. ;-D

0 0
možnosti

ShadowBoo

9. 7. 2008 15:00
Re: Pár postřehů

Tak to já jsem asi chlap. Já mám vždycky připravenou peněženku i s penězma a mám taky vybráno, ještě než přijde na mě řada. Ale při nákupu v obchoďáku hned všechno co projede markáčem strkám do tašky, abych se pak nezdržovala u auta a paníze mám taky připravený. Takže jsem asi lepší jak chlapi :D:D:D:D

0 0
možnosti

Jack777

9. 7. 2008 14:36
...

Ve svém životě jsem narazil pouze na jednu dobrou a moderní holku, která by se dokonce urazila, kdybych platil za ní a dokonce spíš platila za mě a vadilo by jí kdybych odmítnul. Jenomže to byla Japonka :-). A musím říct, že se mi to líbilo...

0 0
možnosti

ajka33

9. 7. 2008 14:19
Prijde na to..

Nejvetsi rozdil mezi pohlavimi vidim ve zpusobu vyberu, vsichni muzi, ktere znam, vybiraji dlouze, na to ja nemam nervy, jakmile nabudu potreby neco mit, mam co co nejrychleji:-)Jinak se to bude dost lisit i tim, odkud kdo pochazi, zda je zena samozivitelka nebo sikovna podnikatelka, zda ma silnou potrebu se libit, atd. Ale fajn clanek a karma

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik