Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Kolumbo

14. 10. 2008 16:19
nejférovější

by byla dobrovolná účast na zdravotním pojištění a pak by mi byl problém poplatků větrem severním. Hádky na margo zdravotnictví jsou faktorem, jehož negativní vliv na můj zdravotní stav zdaleka převazuje...;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
ŠF

stev

9. 10. 2008 19:13
Jedno je jisté - ODS nevolím!

Jedno je jisté - ODS nevolím! A to do té doby, dokud bude existovat byť jen 1 Kč nesystémově zavedených poplatků ve zdravotnictví.Rv

0 0
možnosti
ZO

zo

9. 10. 2008 21:20
Re: Jedno je jisté - ODS nevolím!

A hele další všeználek.Prozraď nám jaká systémová opatření bys zavedl ty?Jsem fakticky napnut.Kdykoliv jsem kohokoliv vyzval aby napsal či řekl jak by tuto reformu prováděl on, bylo vždy hluboké ticho.Odpovědí bylo, že by to určitě udělal jinak a že takhle z placu to nelze říct.Takové odpovědi jsou hloupoučké a k ničemu.Nemám li jiný návrh, rozumný a proveditelný tak raději budu zticha.Takže se ukažte a pište.

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

9. 10. 2008 12:37
V krajich...?

Pokud budou naaahodou nekde proplacet yhle poplatky kraje, pujde spis o marginalii. Neverim, ze socani (pokud teda nektery z kraju ovladnou) budou tak nerealisticti, aby to v plne mire dotahli az do konce.Jednak to nemusi byt administrativne az tak jednoduche - a jednak mame pred volbami. Ty sliby snad vazne neberete...

0 0
možnosti
P9

pavel 99

9. 10. 2008 11:46
Jinak bych si dovolil doplnit návrh

regulační poplatky do zdravotního systému bude platit každý, kdo zajede  do autoservisu s vozidlem v ceně nad milion korun.;-D Že je to hovadina? Že to se zdravotnictvím a regulací nemá nic společného? Že bude potřeba vypracovávat ticíce znaleckých posudků (to víte, cena vozidla se mění;-D) a celková administrativa pohltí násobky? Ale znepříjemní to život těm "nechutným zbohatlíkům" tak se to bude zajisté líbit tupému stádu.;-)

0 0
možnosti
E

editi

9. 10. 2008 12:13
Re: Jinak bych si dovolil doplnit návrh

Jak se zdá, tak na mně děláš z toho stáda největší dojem korunovaného tupce ty osobně nicku  :-(pavel 99.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
M

mamut67

9. 10. 2008 11:34
poplatky

 V současné době, není důležité , že poplatky přínášejí větší zisk ZZ)zdravotní zařízení), ale že sytém díky nim ušetřil. Finanční přínos z poplatků je marginální , u nemocnic je to odhadem 1-1,5% celkových tržeb. To lze nahradit navýšením plateb od pojištoven. mají miliardové přebytky.

0 0
možnosti
ZO

zo

9. 10. 2008 17:14
Re: poplatky

Hm a odkud to víte že ZP mají miliardové přebytky?A jestli to teda víte tak kolik miliard to je?fakt by mě to zajímalo.Jsem lékař a o fungování ZP a jejich tzv.přebytcích leccos vím.takže budu rád když mi ta čísla sdělíte.A jestli chcete plácnout stejné číslo jako sdedmilhář rtah tak to raději ani nepiště.Protože větší krávovinu jsem u ž roky neslyšel.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 10. 2008 11:24
Poplatky bez důchodců a dětí do 18?

Pak taky bez matek na mateřské, že?

Já všem těmto navrhovatelům od počátku tvrdím: Řekněte pravdu: poplatky ať platí zdraví, kteří lékaře nepotřebují. 

Přece vynechání vámi navrhovaných skupin zcela odstraní cíl (jak regulaci, tak zvýšení toku peněz ale i zdůraznění toho, co si pořád nikdo nechce uvědomit - že nic není zadarmo).

PS: Jsem lékaře navštěvující důchodce. A kvůli poplatkům rozhodně neumírám hlady.

0 0
možnosti
ZO

zo

9. 10. 2008 17:15
Re: Poplatky bez důchodců a dětí do 18?

Nic než souhlas se nedá napsat.konečně rozumnej důchodce.Díky.R^

0 0
možnosti
KD

fifi16

9. 10. 2008 11:09
Já teda

moc k doktorovi nechodím, ale přesto, že ordinuje na vesnici, se tam nesetkávám s těma zástupy důchodců. Spíše s lidmi, kteří si chodí pro kupy nesmyslných potvrzení pro všechno. To je to co nás řadí mezi státy s největšími návštěvami lékařů. Protože on ten doktor vám při tom vždy aspoň změří tlak. Za minulý  rok jsem byl u lékaře 4x k vůli potvrzení.Kvůli nemoci ani jednou.

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

9. 10. 2008 11:00
No to je blabol...

"Opozice by uznala zavedení poplatků, pro výdělečně činné občany.

Koalice by zase ustoupila a nezavedla by poplatky pro důchodce a děti

do 18 let." a k cemu by pak ty poplatky asi tak byly, autore?  8-o

Takze pracujici by se dal prodirali zastupem duchodcu, co si jdou pokecat a a jeste by si to zaplatili. No to je vyborny napad.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik