Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radio_svobodna_evropa

...

vyborne napsane! a z tech hloupych kecu pseudohumanistu si nic nedelejte, oni to jeste nepochopili ;-)

0/0
31.3.2011 10:48

dampfer

Samozřejmě

muslim Husajn Obama bude podporovat bratry z Al Khaídy, kteří pod zástěrkou odstranění Gaddáfího-- chtějí PRÝ zavést demokracii, tam kde vládnou náčelníci beduínů, tam demokracie sluší jako Alíkovi šifonér.

0/0
31.3.2011 10:48

Libor Čenský

Študák z Plzně

Vy jste vystudoval práva v Plzni, že? Ehmm....tak to nic, to hovoří za vše

0/0
31.3.2011 10:45

usual suspect

Plky pokrytce...

...dokaď si všichni budete kupovat věci z vyrobené z ropy a přitom kritizovat"zlé"Američany,jste ještě horší pokrytci,než oni.Děláte jak máte čisté ruce,ale to všechno se dělá kvuli vám...Rv

0/0
31.3.2011 9:34

beef-eater

Re: Plky pokrytce...

Mýlíš se. Já třeba si kupuji věci vyrobené jen z ropy vytěžené v Rusku nebo v Kanadě. :-P Koupit si něco vyrobeného z ropy z Blízkého východu by mě v životě nenapadlo. :-P

0/0
31.3.2011 9:44

FoDa

Re: Plky pokrytce...

ještě je dobré si koupit ten speciální filtr, který pustí do spotřebičů ve vaší domácnosti elektřinu jen tehdy, pokud nebyla vyrobena v jaderné elektrárně ;-D

0/0
31.3.2011 10:32

Obyčejný člobrda

Re: Plky pokrytce...

Oni na těch krabičkách píšou, ze které ropy to bylo vyrobeno? Asi jsem něco přehlédl.

0/0
31.3.2011 15:43

Kicker

Re: Plky pokrytce...

A co asi chcete dělat? Musíte do práce, někdo tam jezdí autem - tudíž ropu potřebuje, někdo v práci jezdí autem, opět ropu potřebuje. Zkrátka co asi lidi mají dělat, když je to zařízeno tak, že všechno to co chtějí, abyste dělal tak musíte dělat, jinak nepřežijete.

0/0
31.3.2011 10:26

Kicker

Škoda psát

Pěkný názor, souhlasím s vámi, ale je škoda něco psát, když se lidé nikdy pořádně nespojí a nezačnou pořádně protestovat proti tomu co tu dnes máme. Vždycky se mi líbí jak tomu říkají demokracie. Ale kdyby to byla demokracie a zjistilo se, že 60+% lidí je proti útoku na danou zemi tak proč nepřestanou? Protože tu nejsou, aby sloužili nám.

0/0
31.3.2011 8:40

rene1879

Myslí Vám to, hezký článek!!

Jenže Západ neuvažuje v kategoriích dobro x zlo, ale co nám přinese ekonomické výhody, moc, vliv. Starý vládce moc neposlouchal, ti noví by skákali jak budeme pískat. Jako "náš přítel" je nazýván vrah Karimov, který rozhodně disidenty nezavírá, ale nechává je zaživa házet do vroucí vody.  Kecy o ochraně civilistů jsou určeny pro naivní hlupáky.

Takže máte pravdu ve všemR^, jenže Francouzi a Angláni klidně vybijí půl Libye, jen když jim bude nová vláda nakloněna. Mají s vražděním "domorodců" bohaté zkušenosti z koloniálních válek a svědomí je pálit nebude.

0/0
31.3.2011 8:18

Ringo.ringo

Pokrytectvi komunistu

Nechme zmasakrovat obyvatelstvo zeme krutovladcem, v ramci nevmesovani je to jeho pravo. Jakozto i pravo komunistu, kdyz nekde uchvati moc.

0/0
31.3.2011 6:21

Gašpo

Re: Pokrytectvi komunistu

Áno, toto je ten najjednoduchší pohľad na vec a politické garnitúry by mali určite obrovskú radosť, keby to takto jednoducho vnímali všetci. Urobili pre to maximum, manipulácia médiami bola skutočne na úrovni, ale ako vidíte nižšie, nie každý sa nechá opiť rohlíkom ako Vy.;-D

0/0
31.3.2011 8:18

Gašpo

Doporučujem:

Síce trochu dlhšie, ale ak si nájdete čas, mnohí budete prekvapení a možno sa Vám otvoria oči. Médiá sú manipulatívne viac než si všetci myslíte:

http://vimeo.com/21563166

To prosím pekne nie je žiadna filmová fikcia ( Vrtěti psem a pod. ), to je reálne interview, to je skutočný život.:-/

0/0
31.3.2011 8:24

Gašpo

Tiež dobré:

Starší Izraelský dokument ako sa robia "správy":

http://www.dailymotion.com/video/x4wiaq_pallywood-podle-palestinskych-zdroj_news

0/0
31.3.2011 8:38

FoDa

Re: Tiež dobré:

velice poučné video... ;-D

0/0
31.3.2011 10:57

grimosa

Re: Pokrytectvi komunistu

sorry a copak Kaddáfí masakroval někdy obyvatelstvo?

0/0
31.3.2011 10:19

FoDa

Re: Pokrytectvi komunistu

má to jeden háček, zatím nebylo nijak prokázáno, že by nějaké masakrování probíhalo. Je to jen výplod médií a vhodná záminka k "bratrské" pomoci.

Nebo vy považujete za masakrování to, že se dobrovolně nevzdal a dovolil si bojovat s povstalci, kteří ho chtějí svrhnout ? ;-)

0/0
31.3.2011 10:35

Jorge Calisto

clovece nestastna...

jednou bych chtel videt svet tak jednoduse jako vy ;-)

0/0
31.3.2011 0:11

karbidik

Re: clovece nestastna...

mam dojem ze jednoduse ho vidi ti kteri tvrdi ze jde o nejakou obhajobu civilistu ;-D autor poukazuje na silnou davku pokrytectvi a to pokrytectvi je napriklad i v novinach ktere jsou majitelem tohoto serveru. na jednu stranu publikuji takovy blog, na druhou stranu jeho redaktori vedi ze je to jen smutna akce pouze na obranu civilistu kteri jsou stejni jako my v roce 1989

takze jestli naivita, tak ano, ale nekde jinde

0/0
31.3.2011 0:58

Obyčejný člobrda

Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Fakt nechápu blábolisty, kteří mudrují o tom, jestli postřílel víc civilistů Kadáfí nebo spojenci. Kadáfí je magor, kterého bylo dobré platit, pokud dodával ropu a měl doma klid. Když to neumí doma ošéfovat, je ho třeba odstřelit a zavést tam režim, který nám v klidu zase tu ropu bude dodávat. Je to brutální, ale je to tak. Chcete tankovat za přijatelnou cenu a mít se minimálně tak, jak se máte? Tak nefantazírujte, a buďte rád, že tam někdo za nás tu špinavou práci dělá. Jsme součástí západu, ať se nám to líbí nebo ne. Chceme se mít dobře, a nejsme schopni pro to nic udělat. Tak držte proboha hubu a krok! 

0/0
30.3.2011 23:39

Camino

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Strucne receno, clobrdo - zaslouzis karmu!!

0/0
30.3.2011 23:50

Jorge Calisto

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Lepe bych to nenapsal, souhlas R^

0/0
30.3.2011 23:58

Tak nevim

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Taky to tak vidím R^.Nejde ve všem hledat spravedlnost.

0/0
31.3.2011 5:31

slichtaj

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Kdyby se do toho západ nemotal a třeba Frantíci neměli blbé kecy, tak by Kaddáfí rebely postřílel a vesele tu ropu prodával západu dál....a rebelů nikdo neví jestli se nezvrtnou.......

0/0
31.3.2011 6:11

desetiletej

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

proč se do podpory povstalců nezapojilo Německo a jiní. No protože těm Kadáff nepřestal dodávat ropu. Nevím z jakého důvodu zavřel kohoutek Frantíkům a  kteří následně museli vyzbrojit legii žoldnéřu nazzvanou povstalci a snažit se zvrátit nepříznivou skutečnost  se zavřeným přívodem ropy.  Toho samožřejmě využil mocný strýček s hvězdami a pruhy  a jak ucejtil ropu s zalťáky z ní  vrhl se na svou kořist. Když se tady zaštiťujou ochranou civilistů proč  nejdou chrátit severokorejce nebo číňany  a nevletěj do jinejch zemí kde jsou masakrovani civilsté.  Je to prostě boj o ropu nic víc ani nic míň ať už se to zaštiťuje čím chce.

0/0
31.3.2011 8:13

Obyčejný člobrda

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Ovšem obhájcům Kadáfího nic nebrání odjet do Libye a přivázat se k některé jeho stíhačce. Dokonce budete nějakou chvíli dost populární. Al Džazíra se na takové užitečné pitomce jen třese.

0/0
31.3.2011 9:29

beef-eater

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

Trochu ti to hapruje. Kdyby se do toho Západ nemíchal, tak by si to doma Kadáfí v pohodě ošéfoval a ropu by dodával v klidu dál. Rebelové jsou proti Lybijské armádě úspěšní jen proto, že jim pomáhá bombardování spojenců a teď možná i dodávky zbraní. Nebýt toho, už je Kadáfí v klidu nahnal všechny do Středozemního moře...

0/0
31.3.2011 9:48

Obyčejný člobrda

Jen tak mezi námi

Považuješ Kadífího za normálního? Pokud ano, je to s tebou dost vážné a měl bys vyhledat pomoc psychiatra.

0/0
31.3.2011 9:58

beef-eater

Re: Jen tak mezi námi

A proč ty považuješ Kadáfího za nenormálního? Máš pro to nějaké vysvětlení? Tedy nějaké, které se dá brát vážně? Neberu jako vysvětlení jeho případné nenormálnosti to, že sis přečetl v oficiálním prozápadním tisku, že nechává vraždit nevinné civilisty....

0/0
31.3.2011 10:19

FoDa

Re: Chceš být kámoš s Kadáfím nebo mít ropu?

kdyby se do Libye nepletla "bratrská" pomoc spojenců, měl by to už dávno ošéfované. Tato akce akorát podporuje celkový rozvrat země a výtazně prodlužuje dobu, potřebnou k ošéfování.

0/0
31.3.2011 10:38

dampfer

A tak asi

západní spojenci věří stále na pohádky a svět si představují jako jeden McDonalds, nebo Las Vegas a nejsou schopni pochopit svůj tragický omyl, že podporou tzv. povstalců--- podporují svého hrobaře, Al Khaídu !!

0/0
30.3.2011 23:20

ctenar1970

Fakt. Nestoudnost politiku ze Zapadu je bezbrehova

Jedine lidem z potlacenych  narodu zbyva :svou krvi hajit sve zajmy

0/0
30.3.2011 22:48

Jirka1938

Prosim vas, zustante radeji u dani

Uvedl jste sice spravne, ze situace je slozita a vysledek nejasny, ale stavite se k tomu jako "milovnici miru" na zapade v dobe studene valky: radeji rudy nez mrtvy. Hlavnim bodem situace v Lybii je diktatorska vlada zlocince Kadafiho. Ten musi byt odtranen a pohnan pred mezinarodni soud.

0/0
30.3.2011 22:39

Camino

Re: Prosim vas, zustante radeji u dani a nevymyslejte si

news.yahoo.com/s/theweek/213674 - United States

www.570news.com/.../204358--libyan-rebels-retreat-from-key-oil-port-after-gadhafi-forces-attack-nato-planes-strike

Rv

0/0
30.3.2011 22:42

Samboush

Stačí se podívat na historii Československa

89 rok. Nikdo taky nevěděl co od nás může čekat. A hodně lidí na západ od nás taky držkovalo jako teď Vy. Ale prostě se díky konci informační hluchoty Arabskej svět probouzí k životu. Libye není jiná než např Egypt, Tunisko,Jemen, Bahrain atd. Jen prostě Mubarak není tak nedoslýchavej jako Kadáfí. No tak se na něj musí víc řvát.

0/0
30.3.2011 19:27

kaktusak

Re: Stačí se podívat na historii Československa

Přesně. Škoda že lidé v roce 1989 včas nepoznali, co jste zač.

Proti Mubarakovi se postavila jeho armáda. To je to jediné, čím se liší od Kaddáfího.

0/0
30.3.2011 19:53

BoaBo

Re: Stačí se podívat na historii Československa

Těm civilistům je jedno, kdo do nich střílí.

0/0
30.3.2011 20:16

kaktusak

Re: Stačí se podívat na historii Československa

Pokud do nich ovšem někdo střílí.

0/0
30.3.2011 20:22

Samboush

Re: Stačí se podívat na historii Československa

No v Egyptě byla ta moc více diverzifikovaná. Tzn byla tam ta silná armáda, jako třeba v Turecku. Jenže v Libyi je to postavený na jednom člověku. Tzn není tam moc prostor na přesun pravomocí, či jiné vyvážení . Tzn aby to tam mohlo začít trošku normálně fungovat, je třeba aby odešla ta hlavní brzda a to je Kadáfí. Nikdo snad neuvažuje o tom , že by Kadáfí mohl vytvořit podmínky pro svobodné volby a je ještě méně myslitelné , že by jejich výsledky reflektoval, pokud by v nich prohrál.

0/0
30.3.2011 23:03

karbidik

Re: Stačí se podívat na historii Československa

to je skoda ze  v bahrajnu a jemenu podporujeme tu dobrou vladu co drti osklive teroristy. ;-D

vidite, tohle je prave ten problem. a jinak situace v tunisu a egyptu byla take jina. ale ty dve zeme vyse, kde odpurci vlady nemaji tu samou podporu co jinde jsou dukazem na vasi naivitu

0/0
31.3.2011 1:00

Emmanuel Goldstein

KARMA

R^R^R^

0/0
30.3.2011 18:59

Englishman

Máš tam chybu, soudruhu

Libyjská armáda bojuje na straně rebelů. Na straně tvého soudruha Kaddáfího bojují dvě nepoměrně lépe vyzbrojené Kaddífího brigády (obdoba vašich Lidových milic) a žoldáci z Čadu a Nigérie. Když ještě jeho letadla létala, tak je pilotovali žoldáci ze Sýrie, Pálistánu a Bangladéše.

0/0
30.3.2011 18:58

Emmanuel Goldstein

Re: Máš tam chybu, soudruhu

http://www.youtube.com/watch?v=0Z6gTGd3CSM ;-)

0/0
30.3.2011 19:00

Englishman

Re: Máš tam chybu, soudruhu

Nejsem fanda ani Husseina Obamy, ani přblblých revolucionářů. A fanda Emmanuela Goldsteina taky nejsem.  Válka je mír. :-P

0/0
30.3.2011 19:06

infinity_

Re: Máš tam chybu, soudruhu

Nene, chybu mas ty.

Libyje ma zhruba 5mil obyvatel. Jak velka je banda povstalcu? 16tis? 30tis? Porad to nedela ani pouhe 1% obyvatel, takze myslet si, ze parta dezerteru a vlastizradcu predstavuje zajmy celeho statu je naprosto naivni, je to asi jako hledani Saddamovych zbrani hromadneho niceni, ktere jiz v roce 1998 inspektori z UNESCa zlikvidovali se 100% uspesnosti. To co se ted deje je naprosty vysmech vsem organizacim a principum demokracie. Holt velci hraci si muzou delat naprosto co chteji a delaji to z ekonomickych zajmu.

Kdyby nikdo nezasahoval a pouze vyslal nezavisle pozorovatele, bylo by davno po valce. Ale valka je to co kazdy chce, proc by jinak v dobe klidu a po ekonomicke recesi vlada spojenych statu schvalila nejvetsi vojensky rozpocet v historii?

0/0
30.3.2011 21:18

beef-eater

Re: Máš tam chybu, soudruhu

http://hptruth.info/2011/03/20/zapad-klame-o-rebelii-v-lybii-rovnako-ako-klamal-o-vojne-v-gruzinsku-julia-aljochinova/

0/0
31.3.2011 9:56

duhacenzor2

ano, soudruhu,

:...ale rozhodně neohrožuje a dlouhých dvacet let neohrožoval cizí země...    IRA, ETA, RAF, Brigatte Rose, FARC, M 19, Farabundo Marti nic, Cad nic, Sierra Leone nic, Horni Volta nic, Liberia nic, Zimbabwe nic, Uganda nic, Filipiny nic, Lockerbie nic, bulharske zdravotnice nic...Kaddafi je proste andel a voni si ho drze bombardujou;-D

0/0
30.3.2011 18:27

Emmanuel Goldstein

Re: ano, soudruhu,

http://www.youtube.com/watch?v=96pb3XHANcw !!

0/0
30.3.2011 19:03

z-VV-na-bliti

Re: ano, soudruhu,

A kdypak se tyhle veci odehravaly? Deset let pred tim, nez se s Kaddafim Evropa objimala? Dvacet? Tricet? Pripada Ti "to mas za Lockerbie" jako relevantni zduvodneni soucasny ozbrojeny intervence do vnitrnich zalezitosti suverenniho statu?

-

Nebo je tim zduvodnenim tvrdost na "vobycejny lidi"? A ze potom nevlitnou na Kongo, Somalsko, Emiraty, nebo treba Cinu? Cim to, ze OSN nedala mandat k razantnimu zasahu v Ugande?

-

Evropa podporuje jednu stranu konfliktu, do kteryho nevidi. Nikdo nevi, co bude po Kaddafim. Obcanska valka? Nebo myslis, ze lze v Africe implantovat evropskou demokracii? Naivo. Proc by tam o ni mli stat?

0/0
30.3.2011 21:31

z-VV-na-bliti

Re: ano, soudruhu,

...BTW, kdo oslovuje "soudruhu", prozrazuje, co ma v hlave a kde tu hlavu ma strcenou. A skoro bych rekl, ze se z rozumny debaty diskvalifikuje.

0/0
30.3.2011 21:33





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.