Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Matysek.

17. 6. 2008 13:16
Jsme zloději, přesto se předhazuje

pojem právní stát. Absolutně nechápu, proč bychom měli platit takovýmto organizacím jen za to, že zálohuji, tisknu či řeším disková pole apod. Srdečně mi je ukradené, který že "umělec" zase vyhrál nějakou stupiditu v TV, či který umělec to hraje v rádiu, které neposlouchám (mimotoho platíme poplatky), stejně jako TV, za kterou platím jen proto, abych si našel cca 2 hodiny za rok, kdy se na ní podívám. Nechápu proč bych měl platit jen za princip, který říká: "tys koupil DvD, jsi pirát a já tě oberu proto, aby se vedlo umělcům lépe". Opravdu se nezajímám o filmy (dokumenty v kině nejsou k vidění tak často), kdo vyhrál nějakou soutěž, či co že to dávají v tv, ale musím platit jen z principu. Když už si poslouchám cokoliv, mám to také koupené přes iTunes/nosič (U2, Oldfield, ....). V tomto kocourkově už nechápu vůbec nic.

0 0
možnosti
PH

Larrax

17. 6. 2008 14:18
Re: Jsme zloději, přesto se předhazuje

taky jsem takhle přemýšlel a pak jsem došel k závěru, že je vlastně mojí povinností ta média používat pro ukládání filmů a hudby, když mně OSA nutí za to platit, dříve jsem chodil do půjčovny nebo jsem kupoval originály, ale už na to kašlu, přece za to nebudu platit několikrát ..... jedninou výjimkou jsou filmy od AHA, Blesku apod. á 50 Kč ;-D

0 0
možnosti
JM

J i ř í

17. 6. 2008 12:51
Okrádají!

Před časem jsem napsal na OSA, že mám pár textů k písním, které občas zazněly v rádiu, rádia jim za to platí poplatky, a jestli mi  taky něco dají. OSA odpověděla, že můj honorář do dnešního dne činí 13 Kč a tak malé částky neproplácejí. Jenže takových s malými částkami nás jsou tisíce a OSA na nás bezostyšně rejžuje.

0 0
možnosti

lubossula

17. 6. 2008 12:52
Re: Okrádají!

asi to bude tim, ze zaznely "obcas"

0 0
možnosti

lubossula

17. 6. 2008 12:43
pokud

vim, poplatky za tv a radia v hotelovych pokojich je uplatnen tez ve vyspelych evropskych demokracii. V kanade jsem byl svedkem, kdyz v jednom clubu majitel se zacatkem vysilani hitparady v tv televizi vypnul s tim, ze verejne provozovani one hitparady nema zaplacenu. Je to tedy jen otazka vztahu k dusevnimu vlastnictvi a k tomu, ze co jsem nezaplatil, nemam pravo uzivat. V zemi, kde vetsina programoveho vybaveni je uzivana nepovolene uctu k dusevnimu vlastnictvi lze jen tezko ocekavat.

0 0
možnosti
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

17. 6. 2008 12:47
Re: pokud

Tím duševním vlastnictvím myslíš ty štosy desek ze sedumdesátejch let, kdy se na západě ukradla hudba, na tu se narouboval primitivní, komunistickej text a teď se za to chce platit autorský práva?

0 0
možnosti
T

tromi

17. 6. 2008 12:39
Dilia je zloděská organizace

vybírá peníze od všech televizí včetně kabelových, ale rozhodla se, o své vlastní vůli, že bude vyplácet práva pouze za celoplošné vysílání. Co dělá se zbylými penězi nikdo neví:-©

0 0
možnosti
JP

EasyR

17. 6. 2008 12:04
Někdy není od věci

něco si o tom nejdříve přečíst:

"Důvodem pro zpracování novely byla zejména potřeba uvést národní úpravu autorského práva do plného souladu s její aktuální úpravou v právu Evropských společenství"

viz. http://www.psp.cz/sqw/text/text.sqw?C=761&T=K2006PSP5T&q=autorsk%e9&lem=1&j=1&d1=1&X=t

0 0
možnosti
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

17. 6. 2008 12:43
Re: Někdy není od věci

Omyl. důvodem od prvopočátku je aby se komunistický kreatury jako David, Bartošová, Vondráčková, ......... v čele s Jandou měli dál jako prasata v žitě i když ty jejich popíkový sra..čky nikdo normální neposlouchá. Bral bych to v případě, že na reprodukci hudby přímo vydělávám, ale ne když je TV nebo R přijímač součástí jiné hlavní živnosti ( hotel, restaurace, obchod, kadeřnictví atd.) z které státu platím nemalé daně

0 0
možnosti

Xaver01

17. 6. 2008 11:36
Vláda ODS: Zloději zlodějům

R^[>-]

0 0
možnosti
JP

EasyR

17. 6. 2008 12:03
Re: Vláda ODS: Zloději zlodějům

Jednoduchému vše jednoduché...

Pro byl například Škromach a Rath se zdržel hlasování...

viz. http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=46646&o=5

0 0
možnosti
AJ

aljav

17. 6. 2008 11:32
jsem nevěděl, že se platí i za reproduktory a

sluchátka ! To je hnus !  A souhlasím s názorem:"proč platit za TV na pokoji, kde jsem ubytován, když platím TV doma"! To je také hnus !  :-©

0 0
možnosti
H

http2

17. 6. 2008 10:56
to je neskutečná chamraď

to se autorskému svazu platí i za sluchátka a za monitor jo? To je neuvěřitelná chamraď!!! (Y)

0 0
možnosti
JC

Jarcho

17. 6. 2008 9:24
Existuje řešení.

Ubytovatel nebude poskytovat ubytování s televizí, ale bude pro jinou firmu (svou manželku) zprostředkovávat prodej použité televize a její zpětný odkup při ukončení ubytování.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik