Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

neklik31

6. 4. 2010 15:46
vždyť nemusíte

souhlasím, že ta tabulka je hrozná, ale neplatí náhodou jen v případě, kdy se manželé nejsou schopni a ochotni rozumě dohodnout????

0 0
možnosti
BH

BoboHml

6. 4. 2010 15:50
Re: vždyť nemusíte

A co to mění?

Každý případ je unikát,mohu vydělávat 18 tisíc čistého,bydlet ve svém a platit například za bydlení a služby třeba 6 tisíc,ale také můžu bydlet v pronájmu za 14 tisíc a levnější v okolí nebude.Co s tím?

Výdělek o ničem nehovoří.

0 0
možnosti
AK

amna

6. 4. 2010 13:52
on je rozdíl

živit z 18 tisíc tři lidi a jednoho.....

můj otec platil na dvě děti (já na vysoké a bratr ještě na zš) 2500 dohromady. a ženská se má postavit na hlavu, aby měly děti co jíst, že? protože z 2500 na měsíc vyžije sotva jedno....

0 0
možnosti
BH

BoboHml

6. 4. 2010 13:55
Re: on je rozdíl

Promiňte,ale výdělek není rozhodující,záleží kolik má náklady na bydlení.

Viz můj příspěvek dole.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

6. 4. 2010 11:41
Soud musí mít možnost volného výkladu,musí

zhodnotit i náklady rozvedeného rodiče - především na bydlení.Je krásné,že si někdo vydělá 18 tisíc čistého,ale kolik platí za byt?Alimenty jsou pro děti,ale takto se může stát,že nakonec nebudou dostávat nic a na dávkách jim to dá stát.

Můj příjem cca 13,5 tisíce(pro rejpaly,když jsem žil s exmanželkou,měl jsem cca 25 tisíc),nájem se službami 7,5 tisíce,náklady na dojíždění 1000 kč,náklady na léky 500 kč,posílám 1500 kč,zůstává mi 3000 na měsíc.(internet a TV neodečítám,protože to mít nemusím)

Dám-li 20 % z platu na obě děti je to 2700,tak mi reálně zůstane 1800 na měsíc na jídlo a i na oblečení.

0 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

6. 4. 2010 11:39
Žít jako člověk

Děti rozvedených rodičů nemají přávo žít jako lidé? A jak asi žije rozvedená ženská s dětma, které její ex platí 2.000 na dítě? A jak asi žije rozvedená ženská s dětma, na které její ex neplatí vůbec? To nejsou lidé? Zajímalo by mně, čím pan Karel přemýšlí...

0 0
možnosti
G

Gmur

6. 4. 2010 11:17
to nejsou manzalky

ty alimenty jsou pro deti.

NE-rozvedeny muz neplati 25% mesicne na dite , tak nejak, ttreba i vic.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik