Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

7. 4. 2010 15:03
Po pravdě, zajímalo by mě,

kdo dělá tyto statistiky. Já si myslím, že pirátství ve firemní sféře bude dost pod 15, ale spíš pod 10%. Dělat výroční sw inventory, dávat podepisovat zaměstnancům a do toho sjíždět pracovní každý týden je už ve většině firem samozřejmost. Nějak si nedokáži představit, že si zaměstnanec něco nainstaluje a admin o tom neví. Stejně tak, že by chodil na internet jinak než přes SQUIDa a posílal si soukromé emaily, nebo dokonce soubory. Co se týká domácností, bude pirátství někde mezi 20 až 80%, ale opět netuším, jak to odhadují. Podle počtu stažení na rapidshare, nebo počtu slotů na dc++ ? Domácí pirátství je navíc nepostižitelné. Pokud tedy ten človíček není naprostý magor a nedává si inzerát typu "prodám kopii photoshopu CS4". Vše je jen oblbovačka na lidi a odhad podle počtu ptáků na drátě při pohledu z okna.

0 0
možnosti

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

7. 4. 2010 15:06
Re: Po pravdě, zajímalo by mě,

Kdysi mě pobavilo, jak to odhadovali podle počtu prodaných počítačů bez MS Win. To bylo vyloženě k popukání. Na 100 kusů se jich prodalo 30 s Linuxem, nebo bez OS a už bylo na světě procento. A blbnou tak dodnes. I to je důvod, proč se mi doma hromadí DVD se SLEDem, protože HP je přikládá k NTB, i když beru bez OS a stejně tam dávám Ubuntu, nebo UNR. Hned jsem ve škatulce pirát ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS