Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Novotnak

5. 8. 2010 0:38
Nenašel jsem

mezi hodnocenými bankami "Partners Bank" vedenou pod Unicredite Bank, ale s podstatně nižšímy poplatky. Je tam jen odkaz že spolupracují s Partners. Je náhoda, že poradenská spolčenost OVB nezahrnula do porovnání konkurenční Partners?

0 0
možnosti
PH

petrph

3. 8. 2010 12:42
mBanka si šlape po štěstí

Připomeňme že mBanka měla dlouho absolutní prvenství protože neměla žádné poplatky, což nešlo překonat. Teď má sice nejnižší , ovšem to už je relativní pojem - jednako banky poplatky průběžně mění, druhako každý klient má jiné potřeby a jiné množství služeb které u banky čerpá. Což v tomto a dalších hodnocení zahrnuto není. I musí si vzít nějakou webovou kalkulačku nacvakat kolik má v průměru měsíčně vkladů, výběrů, převodů - v rámci banky, mimo, jednorázových, trvalých

,,, A teprve pak mu vyjede která banka je pro něj nejlepší. No a když už tak uvažuje, tak se taky může zeptat co mu za to ta která banka nabízí. Že by kromě základních operací potřeboval i něco navíc, od hotovostního vkladu / výběru větší částky na pokladně, přes hotovostní nákup valut, uložení cenností v trezoru, proplácení šeků, nákup fondů, a mBank se rázem ocitá na chvostě protože nic takového neumí. Takže většině lidí dojde že bude rozumnější obětovat měsíčně pár desetikorun a mít pobočku jiné banky přes ulici...

0 0
možnosti
B

Busák

3. 8. 2010 12:56
Re: mBanka si šlape po štěstí

Pokud někdo potřebuje něco navíc, nic mu nebrání vlastnit účet v nějaké "exluzívní" bance, kde zaplatí několik stokorun měsíčně. To co poskytuje mBank bohatě postačí - troufnu si odhadnout - tak 80% populace.

Ale jak jsem již podotkl - nikomu nic nevnucuji, pro mně "má" banka nabízí vše co potřebuji a zadarmo.

Na druhou stranu třeba můj příbuzný podniká, má desítky až stovky transakcí měsíčně, často potřebuje větší částky v hotovosti a podobně, tak samozřejmě používá banku, kde sice zaplatí za provoz účtu stokoruny měsíčně, nicméně vzhledem k obratu v milionech mu to rozhodně žíly netrhá.

Tady jde o to, aby si každý zvolil co mu vyhovuje a co je za to ochoten zaplatit - nic víc, nic míň...

0 0
možnosti
B

Busák

3. 8. 2010 12:01
Já si klikl na odkaz z článku a dovedlo mě to sem:

Průměrné náklady

1.mBank mKONTO 9 Kč

2.Fio běžný 70 Kč

3.GE Money GENIUS ACTIVE* 87 Kč

Jako klient mBank jsem za ty 3 roky nezaplatil za nic ani korunu, používám ho pro soukromé potřeby, čili trvalé příkazy na bydlení, spoření, platby za služby. K tomu nějaké ty jednorázové příkazy - pár do měsíce. Přibližně jednou za měsíc si vyzvednu hotovost na drobné výdaje, ostatní platby realizuji kartou. Ani po úpravě sazebníku, kterým tady budou někteří mávat nezaplatím za vedení a používání účtu ani korunu. Nikomu tuhle banku necpu, ale já jsem spokojen.

0 0
možnosti
F

Fanýs

3. 8. 2010 11:31
jste mimo realitu

Zasmál jsem se při informaci "nová banka FIO".

U FIO jsem měl účet dříve než mBank přišla do ČR a dosud jsem žádný poplatek neplatil.

0 0
možnosti
-

---Pintbull---

3. 8. 2010 11:33
Re: jste mimo realitu

To bude tím, že ani nevíš, že jsi měl peníze v družstevní záložně. :-P

0 0
možnosti
-

---Pintbull---

3. 8. 2010 11:29
OVB Vstřícná banka.

;-D;-D;-D;-D

Takoví prašiví zloději jako OVB si dovolí hodnotit banky?

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1842x
Vystudoval jsem Právnickou fakultu v Plzni. Pracoval jsem jako auditor a kontrolor a od roku 2004 jako šéfredaktor finančního portálu na www.centrum.cz. Věnuji se vedení redakce portálu WWW.MOJEPOPLATKY.CZ. Současně pracuji jako advokát v Praze - WWW.PROFIPRAVNIK.CZ. Kontaktovat mě můžete na mail: profipravnik@gmail.com

Seznam rubrik